Chalamet skradł show na Super Bowl. W reklamie zagrał... syna Edwarda Nożycorękiego
Timothée Chalamet to jeden z najzdolniejszych oraz najbardziej lubianych i rozchwytywanych aktorów młodego pokolenia. Jego występ w reklamie na tegorocznym Super Bowl z pewnością przysporzy mu popularności i fanów. Spot nawiązujący do kultowego filmu stał się viralem.
W tym roku gwoździem programu miał być koncert The Weeknd. Muzykowi jednak nie pomogła nawet armia "klonów", która pojawiła się na boisku. Dziś branża rozrywkowa mówi przede wszystkim o reklamie Cadillaca z Timothée Chalametem. Została nakręcona w formie kontynuacji "Edwarda Nożycorękiego". Miłośnicy filmu Tima Burtona z pewnością poczują w jej trakcie przypływ nostalgii.
25-letni aktor wcielił się w postać Edgara Nożycorękiego – syna Edwarda. W spocie wystąpiła też znana z oryginału z 1990 roku Winona Ryder. W obsadzie spotu zabrakło jedynie tytułowego bohatera granego przez Johny'ego Deppa, ale ze względu ostatnie skandale chyba nikt nie był zdziwiony. Edgar w reklamie zmaga się z podobnymi problemami jak jego ojciec. Jaki ma to związek ze znaną marką samochodów? Zobaczcie w poniższym spocie na YouTube.
Czytaj też: Tampa Bay Buccaneers drugi raz wygrali Super Bowl. To też siódme mistrzostwo Toma Brady'ego