Jacek Kurski wniebowzięty. Prezes TVP w zachwycie po emisji koncertu Bocellego

Bartosz Świderski
Najpierw popłynęły dźwięki papieskiej "Barki", potem na scenę wkroczył Tomasz Kammel mówiący o cudzie życia w małżeństwie Joanny i Jacka Kurskich, a następnie na scenę wkroczył słynny włoski tenor Andrea Bocelli i jego syn Mateo. Tak w wielkim skrócie przebiegał koncert "Cud życia" wyemitowany w TVP w wielkanocną niedzielę. Teraz prezes narodowej telewizji pochwalił się wynikami oglądalności.
Jacek Kurski na Twitterze chwali się wynikami oglądalności TVP1 w niedzielę wielkanocną. Fot. Paweł Małecki / Agencja Gazeta
O tym koncercie mówiło się od dawna. Nagrania dokonano w połowie marca, a tabloidy rozpisywały się, że w wydarzeniu uczestniczyła żona Jacka Kurskiego, Joanna Kurska, będąc w zaawansowanej ciąży. Niedługo po tym wydarzeniu doszło do porodu.

– Doświadczam cudu życia teraz każdego dnia, gdy czuję ruchy naszej córeczki i słyszę bicie jej maleńkiego serduszka. Koncert był takim połączeniem muzyki, miłości i macierzyństwa – opisywała "Super Expressowi" swoje odczucia Joanna Kurska (wcześniej Klimek, wcześniej Wąsowska).

Koncert Andrei Bocellego prowadził Tomasz Kammel (wcześniej Kamel). Prezenter już w pierwszych słowach z uśmiechem zwrócił się do zasiadających w pierwszym rzędzie prezesa TVP i jego żony, mówiąc o "cudzie życia".
Zachwycony koncertem był najwyraźniej świeżo upieczony tata. W wielkanocny poniedziałek Jacek Kurski pochwalił się wynikami oglądalności.


"Koncert Andrea Bocelli. Cud życia obejrzały 4 mln widzów. Dziękuję Maestro i jego staffowi, kreacji i produkcji TVP, orkiestrze Filharmonii Podlaskiej, chórowi WOK za stworzenie, a Widzom Telewizji Polskiej - za wspólne przeżycie tego wspaniałego wydarzenia duchowo-artystycznego" – napisał na Twitterze prezes narodowej telewizji.
Warto zauważyć, co pod wykresem napisano drobnym druczkiem: "Dane z pomiaru oglądalności kanałów telewizyjnych metodą MOR". To oznacza, że wyniki nie pochodzą z pomiaru Nielsena, uznawanego przez wszystkich pozostałych nadawców. MOR to model oglądalności rzeczywistej, który jest autorskim pomiarem stworzony przez TVP tworzony na podstawie danych z Netii.
Czytaj także: Odszukaliśmy ważny dokument w TVP. Nie uwierzysz, co zapisano w kodeksie etycznym dziennikarza Telewizji Polskiej