Fani słynnych klopsików będą się o nie bili? IKEA wypuściła świeczki o zapachu Kottbullar

Joanna Stawczyk
Z okazji 10-lecia Programu Rodzinnego Ikea we współpracy z agencją kreatywną Ogilvy wprowadziła na rynek limitowaną edycję świecy Huvudroll, która pachnie jak kultowe, szwedzkie klopsiki. Kottbullar z sosem i żurawiną są najchętniej kupowanym daniem w sklepowej restauracji. Jest jeden haczyk. Produkt nie będzie dostępny dla wszystkich.
IKEA wypuściła limitowaną świeczkę o zapachu słynnych szwedzkich klopsików Fot. IKEA
Pomysłodawcy świeczki Huvudroll podkreślają, że ma ona nie tylko wypełnić domy kojącym aromatem gorącej wołowiny z sosem, ale także przypomnieć wiernym klientom o uczuciu, jakie towarzyszy odwiedzaniu słynnego, wielkiego magazynu i salonów IKEA. – Dla wielu osób te pyszne i niedrogie klopsiki to pierwsze co przychodzi do głowy na dźwięk nazwy IKEA. Nie ma innej sieci sklepów meblowych z tak popularną częścią sprzedającą jedzenie. Na urodziny IKEA Family chcieliśmy zrobić coś szokującego dla fanów klopsików. Wyprzedzając pytania, tak, ona naprawdę pachnie jak sklep IKEA – oznajmił Sho Matsuzaki, dyrektor kreatywny agencji Ogilvy, która stworzyła projekt świecy.


Świeczka o zapachu klopsików z Ikei będzie dostępna w Polsce?

Fani mięsnego przysmaku będą zawiedzeni. Wyjątkowa loteria jest przeznaczona dla uczestników programu IKEA Family w USA. Odbędzie się w dniach 6-22 sierpnia.

Aby zdobyć jedną z 1 925 dostępnych świec, zainteresowani klienci muszą wziąć udział w rodzinnym konkursie. Szczęśliwi zwycięzcy otrzymają zestaw prezentowy, w którego skład wejdzie właśnie ona. Przy dużym zainteresowaniu jest cień szansy na to, że IKEA pomyśli także o swoich europejskich klientach. To się jednak okaże.

Co ciekawe, szwedzki gigant wcale nie jest pionierem w dziedzinie świec inspirowanych mięsnymi klimatami. Pięć lat wcześniej, w 2016 roku KFC wpadło na taki pomysł, oferując świeczki o zapachu kurczaka.
Czytaj także: Awantura na ulicy w Karpaczu. Magda Gessler sprowokowana przez aktywistę [WIDEO]

Posłuchaj "naTemat codziennie". Skrót dnia w mniej niż 5 minut