"Co Ty Mata, czytać nie umiesz?". Paulina Młynarska ostro o nowej współpracy młodego rapera
Paulina Młynarska w najnowszym poście w mediach społecznościowych postanowiła dosadnie skomentować nową współpracę młodego rapera z McDonald’s. "Co Ty Mata, czytać nie umiesz? Nie wiesz co śmieciowe żarcie robi z ludzkim zdrowiem?" – pyta dziennikarka.
Mata i jego sztab dbali o skuteczną promocję jego osoby. Raper kilka dni temu zamieścił na swoim Instagramie filmik, na którym widzimy, że billboard z jego wizerunkiem pojawił się na nowojorskim Times Square.Jednak ostatnie przedsięwzięcie Michała Matczaka wywołało mieszane odczucia u jego fanów. Bowiem gwiazdor nawiązał współpracę z McDonald's. I tak od 18 października w tej znanej sieci restauracji będzie można kupić spersonalizowany "zestaw Maty".
To działanie znanego rapera nie spodobało się też Paulinie Młynarskiej, czemu dała wyraz w publikacji na Instagramie. "Kiedy ktoś, kto ma realny wpływ na zachowania wielkich grup młodych ludzi, zachęca za kasę do jedzenia najbardziej szkodliwego żarcia jakie istnieje, to chyba trzeba coś powiedzieć" – zaczęła swój wpis o Matczaku.
"Co Ty Mata, czytać nie umiesz? Nie wiesz co śmieciowe żarcie robi z ludzkim zdrowiem? Nie wiesz co to jest otyłość, cukrzyca i zawał? To ma być ta Twoja kontestacja? Pod tym szyldem? #patoćwierćinteligecja" – napisała dosadnie dziennikarka.
"Tak, to samo mówię do Szyca i Żebrowskiego oraz do innych znanych osób, które za kasę reklamują ultra niezdrowe żarcie i substancje" – wspomniała na koniec Młynarska, nawiązując tym samym do współpracy wymienionych aktorów z McDonald’s.
Posłuchaj "naTemat codziennie". Skrót dnia w mniej niż 5 minut