Reklama.
Mija rok od mocnych opinii prezesa TVP, że wyniki badań oglądalności narodowej telewizji pod jego wodzą są zaniżone. Jacek Kurski wytoczył potężne armaty przeciwko firmie Nielsen. Szefową tego ośrodka TVP oskarżała o pracę na rzecz "komunistycznej propagandy", a sam prezes telewizji mówił o "patologicznym układzie". Co ostrych słów zostało po roku? Wstydliwe milczenie.
W wyniku Dialogu Technicznego, przeprowadzonego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych, TVP pogłębiła swoją wiedzę o aktualnych trendach Technologicznych oraz rozwiązaniach metodologicznych w zakresie pomiaru telewizji linearnej oraz treści telewizyjnych on-line. Wiedza ta jest wykorzystywana przy tworzeniu strategii oraz w bieżącej działalności TVP.
TVP to jeden z najważniejszych klientów i partnerów AGB Nielsen Media Reasearch w Polsce. Jesteśmy w stałym kontakcie z przedstawicielami TVP i rozmawiamy o możliwościach rozwoju naszej współpracy w przyszłości. Dotyczy to między innymi projektów związanych z pomiarem oglądalności w internecie.
Panel pomiaru oglądalności AGB Nielsen Media Reasearch Sp. z o.o. prowadzony jest zgodnie z międzynarodowymi standardami pomiaru widowni, wiernie odzwierciedla strukturę gospodarstw domowych w Polsce i odpowiada na konkretne potrzeby całego rynku telewizyjnego w kraju. Ewentualne zmiany w jego strukturze zawsze będą związane z realnymi potrzebami całego rynku TV w Polsce.