Wszystko to byłoby niemożliwe, gdyby nie
internet, który coraz bardziej staje się społecznością z prawdziwego zdarzenia, mającą nie tylko wirtualny wymiar. W sprawie nc+ siła sieci okazała się wyjątkowa, ponieważ pod naciskiem internautów zjednoczonych dzięki stronie
Anty nc+ na Facebooku telewizja nie tylko podjęła wreszcie dialog z oburzonymi nowymi warunkami klientami, zapraszając przedstawicieli Anty nc+ do rozmów na temat rozwoju oferty. Internauci okazali się również tak sprawczą grupą, by
pozbawić stanowiska wiceprezes nc+ Beatę Mońkę. To prawdopodobnie ona była odpowiedzialna za taktykę bagatelizowania krytyk i usuwania z oficjalnego profilu nc+ na Facebooku licznych nieprzychylnych komentarzy, co również nie mogło spodobać się klientom. Mońka dotąd była uważana za osobę niezwykle wpływową w polskich mediach. Okazało się jednak, że menadżer, który nie rozumie o co chodzi w komunikacji w czasach social media, jakkolwiek byłby potężny, do tej pracy się już nie nadaje.