Na dobrą sprawę każdy okres w roku to dobry czas na wyprzedaże. Tym razem w sklepach panuje szaleństwo związane z ponoworocznymi przecenami. Pepco w tyn sposób "czyści" sklepy z produktów z działu home, zabawkowego i świątecznego. Niektóre rzeczy można dostać kilka razy taniej.
Reklama.
Podobają Ci się moje artykuły? Możesz zostawić napiwek
Teraz możesz docenić pracę dziennikarzy i dziennikarek. Cała kwota trafi do nich. Wraz z napiwkiem możesz przekazać też krótką wiadomość.
Cenówki w innych kolorach niż zwykle oznaczają jedno: wyprzedaże w szalonych cenach. Np. Rossmann stosuje do tego żółte kolory, a Pepco: czerwone. Właśnie takich cenówek powinniśmy teraz szukać w sklepach tej sieci, jeśli zależy nam potężnych okazjach. Niektóre produkty można dostać za dosłownie parę złotych.
Ponoworoczne wyprzedaże w Pepco. Czerwone cenówki są w dziale w home i zabawkowym
Trudno jest wymieniać konkretne produkty w obniżonych cenach, bo wszystko zależy od danego sklepu. W jednym jakaś rzecz tańsza, a w drugim już nie. Do tego działa zasada "do wyczerpania zapasów". Wyprzedaże w Pepco jednak faktycznie są i jedna z nich dotyczy całego działu home, czyli szeroko pojętych artykułów do domu, w tym łazienki i kuchni (dekoracje, tekstylia, naczynia, lampki etc.).
Na tiktokowym profilu "Okazje i promocje" możemy zobaczyć przykładowe przecenione towary ze sklepu, w którym była autorka nagrania. To nam pozwoli przekonać się o skali wyprzedaży. Np. sztuczny kwiatek w doniczce został przeceniony z 15 na 5 zł, ceramiczny świecznik z 12 na 2 zł, poduszka z 40 na 15 zł, a zasłony ze 100 na 55 zł.
Pepco wyprzedaje też dział z zabawkami. Taniej można zgarnąć też gry planszowe. Np. Scrabble Junior można wyhaczyć za 40, a nie za 70 zł, z kolei Super Farmera przeceniono z 35 do 20 zł. I znów: taka sama oferta na te same produkty nie obowiązuje w całej Polsce. Trzeba się wybrać do sklepu i szukać czerwonych cenówek.
Możemy się też już przygotować na tegoroczne... Boże Narodzenie. Jeszcze do 13 stycznia obowiązuje promocja na produkty działu świątecznego, cztyli te z etykietą Pepco Christmas (m.in. dekoracje, akcesoria, tekstylia, odzież, z wyjątkiem papierów pakowych, torebek, produktów spożywczych i kosmetyków). Przy kupnie kilku sztuk, naliczone będą takie rabaty:
Dziennikarz popkulturowy. Tylko otworzę oczy i już do komputera (i kto by pomyślał, że te miliony godzin spędzonych w internecie, kiedyś się przydadzą?). Zawsze zależy mi na tym, by moje artykuły stały się ciekawą anegdotą w rozmowach ze znajomymi i rozsiadły się na długo w głowie czytelnika. Mój żywioł to popkultura i zjawiska internetowe. Prywatnie: romantyk-pozytywista – jak Wokulski z „Lalki”.