W centrum Warszawy powstał kolejny wyjątkowy "salon samochodowy". Dołączamy do prestiżowego grona

Bartosz Świderski
Londyn, Paryż, Berlin, Pekin, Istambuł, Moskwa, a teraz Warszawa. Już 8 października, przy stołecznym Placu Trzech Krzyży ruszy pierwszy w naszym kraju ekskluzywny salon Audi City. To kolejny przykład na to, jak marki zaczynają sprzedawać samochody. Zwłaszcza te premium.
Tak się kupuje samochody w 2018 roku. Fot. naTemat
To istniejący w rzeczywistości, a jednocześnie wirtualny salon, który prezentuje w cyfrowej formie całą paletę modelową. Dodatkowo zapewnia osobistego doradcę. Koncepcja salonu łączy zalety tradycyjnej sprzedaży z całą gamą cyfrowych innowacji.

Miejsca, w których powstają salony Audi City, to przełom jeśli chodzi o sprzedaż samochodów. To najbardziej prestiżowe lokalizacje w centrach światowych metropolii – w przypadku Warszawy jest to elegancki Plac Trzech Krzyży.Niedawno podobny salon otworzyło na ul. Marszałkowskiej Volvo.
Na niedużej powierzchni salonu prezentowane są wszystkie modele znajdujące się w gamie sprzedażowej Audi. Prezentacja jest... cyfrowa, wirtualna, choć dzięki nowoczesnej technice poczuć się można, jakby oglądało się prawdziwy samochód.


– Motoryzacyjny świat szybko się zmienia, a wraz z nim zmieniają się oczekiwania i potrzeby ludzi związane z kupnem samochodu segmentu premium. Dziewięciu na dziesięć klientów chcących dziś kupić nowe auto najpierw zasięga informacji o nim w internecie – mówi Przemysław Schwarz, dyrektor marketingu Audi w Polsce. źródeł pozyskiwania informacji, a ich forma i ilość są właściwie nieograniczone.”
Warszawski salon Audi City to dwa piętra o łącznej powierzchni 520 m2. Centralnym elementem salonu są dwa specjalne pomieszczenia, tzw. Customer Private Lounge i jedna otwarta przestrzeń – Customer Lounge, w których zamontowano najnowsze wersje – ekranów o przekątnej 98 cali z funkcjonalnością wirtualnej rzeczywistości (VR), na których klienci, mając do wyboru miliony możliwości, mogą skonfigurować samochód swoich marzeń.

Oglądaliśmy to na żywo. Wygląda równie ciekawe, co komicznie (patrząc z boku). Na ekranach wyświetli się wtedy prawie identyczny z rzeczywistym obraz wymarzonego Audi. Nawet najdrobniejsze szczegóły wyposażenia są pokazywane w najwyższej rozdzielczości i z doskonałą precyzją. Doradcy Audi, towarzyszący klientowi w procesie konfiguracji, służą tu swą pomocą podpowiadając najbardziej optymalne rozwiązania.
– W warszawskim salonie Audi City istnieje również możliwość obejrzenia realnego samochodu. Specjalne miejsce przeznaczyliśmy na wystawienie trzech, czterech pojazdów symbolizujących całą gamę aut z czterema pierścieniami w logo, również tych spod znaku Audi Sport i Audi e-tron – podkreśla Schwarz.

Warszawa została tutaj doceniona na skalę światową. Pierwsze Audi City powstało w roku 2012 w Londynie, a następne, w kolejnych latach uruchamiane były w Pekinie, w Berlinie, Paryżu, Stambule, w Moskwie, a teraz w Warszawie.