W centrum Warszawy powstał kolejny wyjątkowy "salon samochodowy". Dołączamy do prestiżowego grona
Londyn, Paryż, Berlin, Pekin, Istambuł, Moskwa, a teraz Warszawa. Już 8 października, przy stołecznym Placu Trzech Krzyży ruszy pierwszy w naszym kraju ekskluzywny salon Audi City. To kolejny przykład na to, jak marki zaczynają sprzedawać samochody. Zwłaszcza te premium.
Miejsca, w których powstają salony Audi City, to przełom jeśli chodzi o sprzedaż samochodów. To najbardziej prestiżowe lokalizacje w centrach światowych metropolii – w przypadku Warszawy jest to elegancki Plac Trzech Krzyży.Niedawno podobny salon otworzyło na ul. Marszałkowskiej Volvo.
– Motoryzacyjny świat szybko się zmienia, a wraz z nim zmieniają się oczekiwania i potrzeby ludzi związane z kupnem samochodu segmentu premium. Dziewięciu na dziesięć klientów chcących dziś kupić nowe auto najpierw zasięga informacji o nim w internecie – mówi Przemysław Schwarz, dyrektor marketingu Audi w Polsce. źródeł pozyskiwania informacji, a ich forma i ilość są właściwie nieograniczone.”
Oglądaliśmy to na żywo. Wygląda równie ciekawe, co komicznie (patrząc z boku). Na ekranach wyświetli się wtedy prawie identyczny z rzeczywistym obraz wymarzonego Audi. Nawet najdrobniejsze szczegóły wyposażenia są pokazywane w najwyższej rozdzielczości i z doskonałą precyzją. Doradcy Audi, towarzyszący klientowi w procesie konfiguracji, służą tu swą pomocą podpowiadając najbardziej optymalne rozwiązania.
Warszawa została tutaj doceniona na skalę światową. Pierwsze Audi City powstało w roku 2012 w Londynie, a następne, w kolejnych latach uruchamiane były w Pekinie, w Berlinie, Paryżu, Stambule, w Moskwie, a teraz w Warszawie.