"W tyle wizji" miało zdetronizować "Szkło kontaktowe". Program TVN-u jest jednak lepszy

Mateusz Marchwicki
Gdy TVP Info wprowadzało do swojej ramówki program publicystyczno-satyryczny "W tyle wizji", jego szefostwo zapowiadało, że pokona on swojego największego rywala – "Szkło kontaktowe". Jednak jak pokazują kolejne już wyniki oglądalności, znów się to nie udało.
Nie udało się dogonić TVN-u. Fot. screen z youtube.com/W tyle wizji
Jak wynika z najnowszych wyników badań oglądalności przeprowadzonych przez firmę Nielsen Audience Measurement, od 1 do 8 października, "Szkło kontaktowe" oglądało średnio 529 tys. osób, co przełożyło się na 4,62 proc. udziału w rynku telewizyjnym.

W przypadku "W tyle wizji" wyniki są już gorsze. Program, który ma podobną formułę do "Szkła kontaktowego". W okresie od 3 września do 8 października br. (różnica wynika z dni, w których emituje się oba programy. "Szkło: jest programem codziennym, "W tyle wizji" emituje się w dni powszednie) audycję tę oglądało średnio 482 tys. widzów, a jej udział plasował się odpowiednio na poziomie 3,92 proc.


Jednak oba programy są liderami w swoich pasmach. TVN24 w czasie nadawania magazynu wygrywa walkę o widza w rynku telewizyjnym z konkurencyjnym TVP Info. Antena ta ma w tym paśmie 4 proc. udziału. Także TVP Info podczas emisji swojej audycji jest pierwszy, wygrywając walkę z TVN24 (3,78 proc.) i Polsat News (0,73 proc.).

źródło: wirtualnemedia.pl