Tomasz Raczek o zamknięciu "Playboya". Zdradził, która okładka sprzedawała się najlepiej
W środę sieć obiegła informacja o tym, że ostatnie na polskim rynku wydanie "Playboya" trafi do kiosków w grudniu. Tomasz Raczek, pierwszy redaktor naczelny gazety, wypowiedział się na temat jej zamknięcia.. – Założyliśmy, że magazyn nie będzie świerszczykiem – powiedział.
– Założyliśmy, że "Playboy" nie będzie świerszczykiem, pismem, które chowa się pod poduszką, ale będzie to magazyn z wyższej półki, który z dumną można położyć na stoliku w salonie – podkreślił dziennikarz.
Jak sam przyznał, nie jest wcale zdziwiony zamykaniem "kolejnych tytułów prasowych". – Moim zdaniem wydawanie prasy drukowanej jest dziś anachronizmem. (…) Dziś jeśli chce się robić coś ważnego, z czym chcemy dotrzeć do szerokiej grupy odbiorców, musimy to robić w internecie – dodał.
Raczek opublikował również na swoim facebookowym fanpage’u post, w którym ujawnił, że najlepiej sprzedającą się okładką magazynu była ta z fotografią Shazzy.
"Nie to jednak jest w moim odczuciu sensacją, ale informacja, że zdjęcie Shazzy zostało wydrukowane bez żadnych poprawek i korekt graficznych. Była to więc NAJPRAWDZIWSZA OKŁADKA PLAYBOYA W HISTORII!" – skwitował.
źródło: Business Insider