"Patrzeć trzeba umić". Wystarczył jeden dzień, by filmik z Sokołem stał się hitem YouTube'a

Bartosz Świderski
Od momentu premiery spotu kampanii "Zmień spojrzenie" nie minął nawet cały dzień, a już filmik przekroczył grubo ponad pół miliona wyświetleń na YouTube. Raper Sokół w roli narratora i głównego bohatera podpowiada nam, dlaczego czasem warto patrzeć na świat z innej perspektywy.
Raper Sokół jest ambasadorem marki Samsung Screen z YouTube
Nowa kampania to kolejna odsłona współpracy Wojtka Sokoła i Samsunga. Filmik, w którym raper w dowcipny sposób oprowadza nas po galerii sztuki i skłania do pewnych refleksji. W ręku trzyma nowego flagowego smartfona firmy Galaxy S20 Ultra, który ma pomóc "zmienić spojrzenie".

Czytaj też: Nowy Galaxy S20 Ultra zawstydza nawet lustrzankę. Pierwsze wrażenia i zdjęcia z flagowca Samsunga

"W ramach kampanii Zmień Spojrzenie Samsung wraz z Wojtkiem Sokołem zachęca do indywidualnego spojrzenia na otaczającą nas rzeczywistość przez obiektywy Galaxy S20 Ultra. Możliwości techniczne aparatu połączone z pierwiastkiem indywidualizmu, sprawiają, że zwykłe zdjęcia nabierają nowego znaczenia i tworzą pewną opowieść. W kampanii spojrzymy na świat z perspektywy Sokoła, który po raz kolejny zaskoczy kreatywnością i pokaże, że niesamowite narracje można tworzyć również za pomocą zdjęć wykonanych smartfonem" – czytamy w informacji prasowej.
Powyższy spot jest pierwszym w serii. W ramach kampanii z Samsungiem, Sokół nagrał takie trzy. Sądząc po zdjęciach prasowych, w jednym z nich będzie też nawiązanie do filmu "Forrest Gump".
Fot. Materiały prasowe
Czytaj też: Robiłem zdjęcia w San Francisco smartfonem ze 100-krotnym (!) zoomem. To pokaz siły Samsunga