"Patrzeć trzeba umić". Wystarczył jeden dzień, by filmik z Sokołem stał się hitem YouTube'a
Od momentu premiery spotu kampanii "Zmień spojrzenie" nie minął nawet cały dzień, a już filmik przekroczył grubo ponad pół miliona wyświetleń na YouTube. Raper Sokół w roli narratora i głównego bohatera podpowiada nam, dlaczego czasem warto patrzeć na świat z innej perspektywy.
Czytaj też: Nowy Galaxy S20 Ultra zawstydza nawet lustrzankę. Pierwsze wrażenia i zdjęcia z flagowca Samsunga
"W ramach kampanii Zmień Spojrzenie Samsung wraz z Wojtkiem Sokołem zachęca do indywidualnego spojrzenia na otaczającą nas rzeczywistość przez obiektywy Galaxy S20 Ultra. Możliwości techniczne aparatu połączone z pierwiastkiem indywidualizmu, sprawiają, że zwykłe zdjęcia nabierają nowego znaczenia i tworzą pewną opowieść. W kampanii spojrzymy na świat z perspektywy Sokoła, który po raz kolejny zaskoczy kreatywnością i pokaże, że niesamowite narracje można tworzyć również za pomocą zdjęć wykonanych smartfonem" – czytamy w informacji prasowej.
Fot. Materiały prasowe