Związki na dobre i na złe nie zdarzają się często. Związek z jeansami BIG STAR jest na zawsze
W nowej kampanii BIG STAR FOREVER marka stawia na różnorodność, ponadczasowość, jakość i wygodę. Projekty w jesienno - zimowych kolekcjach BIG STAR są nie tylko funkcjonalne, ale zaprojektowane z poszanowaniem tradycji i planety.
W nowej kolekcji polskiej marki znajdziemy ponad dwadzieścia wzorów, których proces produkcji był przyjazny środowisku. Wśród damskich projektów z linii o nazwie „Sustainable" wyróżniają się krótkie, szerokie kurtki z kołnierzykiem w kolorze białym i brzoskwiniowym. Nawiązują one do tych noszonych przez aktorki i modelki w latach 90. Tak jak one zestawiamy je z bardzo stylowymi spodniami typu cullotes czyli sięgającymi nad kostkę, które również znajdziemy w tej kolekcji. Mają szeroki krój, a kolorystyką nawiązują do kurtek.
Fot. materiały prasowe
Fot. materiały prasowe
Z praktycznym sznytem oraz akcentem na jakość i wygodę
Fot. materiały prasowe
W kolekcji znajdziemy też ponad 70 wzorów bluz w tym rozpinane, hoodie czyli z kapturem, typu sweatshirt czyli klasyczne, wkładane przez głowę. Mogą być monochromatyczne, z nadrukiem lub zdobione logo Big Star. Oprócz tego na jesień projektanci marki stworzyli aż 165 wzorów T-shirtów, o prawie każdym kroju w tym dopasowane, szerokie lub na ramiączka. Jeszcze więcej znajdziemy w męskiej kolekcji, bo aż 227. Od jednobarwnych przez zdobione w paski lub z nadrukiem. Niektóre z kołnierzykiem w kształcie litry V, inne w klasyczną łódkę. Tak jak w damskiej, w męskiej linii również królują szare, czarne lub granatowe spodnie dresowe oraz kilkadziesiąt modeli bluz. Wszystko po to, aby dostarczać komfort w czasie ćwiczeń lub zapewniać wygodę podczas pracy i relaksu w domu.
Z ręką na pulsie, czyli projekty w najnowszych trendach
Big Star to marka, która na polskim rynku działa już od ponad trzech dekad. W tym czasie zasłynęła nie tylko jako brand z wysokiej jakości produktami, ale także w jakościowy sposób podchodząca do obsługi klienta. W tym czasie zyskała setki tysięcy klientów gustujących w klasycznych, kultowych modelach dżinsów Big Star, ale i tych poszukujących w modzie nowości. Specjalnie dla nich Big Star wprowadził linię „Must Have”, gdzie znajdziemy projekty w najnowszych trendach, ale o utylitarnym charakterze.
Fot. materiały prasowe
Przebojem może być męska kurtka typu kangurka z dużą kieszenią na froncie, w błękitnym lub oryginalnym, szmaragdowym kolorze oraz ciemnogranatowa koszula z grubego denimu, zapinana na zatrzaski. Do obu fasonów pasować będą szerokie, dżinsowe spodnie (model Floyd 507) z łatami na kolanach, w roboczym klimacie. Ale to nie jedyne wzory, które zasługują na miano „must have”.
W regularnej, damskiej kolekcji marki pojawiły się trzy nowe kroje dżinsów, które z pewnością podbiją polskie ulice.
Fot. materiały prasowe