Związki na dobre i na złe nie zdarzają się często. Związek z jeansami BIG STAR jest na zawsze

BIG STAR
W nowej kampanii BIG STAR FOREVER marka stawia na różnorodność, ponadczasowość, jakość i wygodę. Projekty w jesienno - zimowych kolekcjach BIG STAR są nie tylko funkcjonalne, ale zaprojektowane z poszanowaniem tradycji i planety.
Fot. materiały prasowe
Z myślą o ludziach, ich potrzebach i środowisku
W nowej kolekcji polskiej marki znajdziemy ponad dwadzieścia wzorów, których proces produkcji był przyjazny środowisku. Wśród damskich projektów z linii o nazwie „Sustainable" wyróżniają się krótkie, szerokie kurtki z kołnierzykiem w kolorze białym i brzoskwiniowym. Nawiązują one do tych noszonych przez aktorki i modelki w latach 90. Tak jak one zestawiamy je z bardzo stylowymi spodniami typu cullotes czyli sięgającymi nad kostkę, które również znajdziemy w tej kolekcji. Mają szeroki krój, a kolorystyką nawiązują do kurtek.
Fot. materiały prasowe
Innym ciekawym fasonem jest obszerny, komfortowy płaszcz z białego denimu, który idealnie zamaskuje niedoskonałości sylwetki. Ma dwie pojemne kieszenie i zapięcie na zatrzaski i również sprawdzi się w parze z cullotes. Alternatywą może być przedłużana, denimowa katana wykonana z bawełny organicznej, która pasuje tak do wąskiej jak i szerokiej góry.
Fot. materiały prasowe
Ciekawostką w kolekcji są dopasowane T-shirt’y z ekologicznej bawełny z nadrukami zwierząt, jak foka czy sowa, zrobionymi przez polską graficzkę i projektantkę MOMU. W męskiej kolekcji na uwagę zasługują kurtki na suwak w stu procentach z bawełny organicznej, w kolorze jasnoniebieskim oraz brzoskwiniowym. Znajdziemy w niej również analogiczne co damskie T-shirty, ale z printami wilka i niedźwiedzia.

Z praktycznym sznytem oraz akcentem na jakość i wygodę
Fot. materiały prasowe
Dżinsy Big Star słyną z modnych, ciekawych fasonów, ale i z tego, że są wygodne, praktyczne i uniwersalne. Ale nie tylko one. W ofercie marki znajdziemy wiele wzorów o fitnessowym charakterze, które sprawdzą się tak podczas uprawiania sportów jak i w domu. Damska kolekcja obfituje w kilka modeli dresów o dopasowanym kształcie, w kolorze granatowym, czarnym i szarym.

W kolekcji znajdziemy też ponad 70 wzorów bluz w tym rozpinane, hoodie czyli z kapturem, typu sweatshirt czyli klasyczne, wkładane przez głowę. Mogą być monochromatyczne, z nadrukiem lub zdobione logo Big Star. Oprócz tego na jesień projektanci marki stworzyli aż 165 wzorów T-shirtów, o prawie każdym kroju w tym dopasowane, szerokie lub na ramiączka. Jeszcze więcej znajdziemy w męskiej kolekcji, bo aż 227. Od jednobarwnych przez zdobione w paski lub z nadrukiem. Niektóre z kołnierzykiem w kształcie litry V, inne w klasyczną łódkę. Tak jak w damskiej, w męskiej linii również królują szare, czarne lub granatowe spodnie dresowe oraz kilkadziesiąt modeli bluz. Wszystko po to, aby dostarczać komfort w czasie ćwiczeń lub zapewniać wygodę podczas pracy i relaksu w domu.

Z ręką na pulsie, czyli projekty w najnowszych trendach
Big Star to marka, która na polskim rynku działa już od ponad trzech dekad. W tym czasie zasłynęła nie tylko jako brand z wysokiej jakości produktami, ale także w jakościowy sposób podchodząca do obsługi klienta. W tym czasie zyskała setki tysięcy klientów gustujących w klasycznych, kultowych modelach dżinsów Big Star, ale i tych poszukujących w modzie nowości. Specjalnie dla nich Big Star wprowadził linię „Must Have”, gdzie znajdziemy projekty w najnowszych trendach, ale o utylitarnym charakterze.
Fot. materiały prasowe
W damskiej części kolekcji wzrok przykuwa krótka kurtka z łączonego, biało - niebieskiego denimu oraz patchworkowy, błękitno - beżowy płaszcz. Czarna katana „Amara” z sześcioma praktycznymi kieszeniami to również obiekt pożądania. Idealnie sprawdzi się z innym przebojem w tej kolekcji, czyli z bojówkami ze ściągaczami, które można nosić tak do adidasów jak i wiązanych butów typu oxfordy lub derby. Kolekcja ta ma stricte uniseksowy charakter, dlatego w jej męskiej części dominują fasony pokrewne do damskich.

Przebojem może być męska kurtka typu kangurka z dużą kieszenią na froncie, w błękitnym lub oryginalnym, szmaragdowym kolorze oraz ciemnogranatowa koszula z grubego denimu, zapinana na zatrzaski. Do obu fasonów pasować będą szerokie, dżinsowe spodnie (model Floyd 507) z łatami na kolanach, w roboczym klimacie. Ale to nie jedyne wzory, które zasługują na miano „must have”.
W regularnej, damskiej kolekcji marki pojawiły się trzy nowe kroje dżinsów, które z pewnością podbiją polskie ulice.
Fot. materiały prasowe
Pierwszy z nich, model Lily, z linii Push up, jest dopasowany do sylwetki i o podobnym kroju do wzoru Melinda, ale ma nieco wyższy stan. Model Lisa to również nowość. Pochodzi z linii Curve podkreślającej biodra. Ma jednak prostą nogawkę i obniżony pas. Z kolei Terry Tapered to odświeżona wersja popularnych klasyków Big Star z linii Tapered, w których zmieniona została nogawka. W nowej wersji została zwężona od kolana w dół.