Szefowa stacji TVP Kobieta zachwyca się wynikami oglądalności. "Press": To najsłabszy wynik
Portal Wirtualnemedia.pl podał wyniki oglądalności nowego kanału TVP Kobieta z pierwszych kilku dni emisji. – To jeden z najlepszych debiutów w segmencie kanałów tematycznych – komentuje szefowa stacji, Iwona Bocian-Zaciewska. Tymczasem branżowy "Press" wskazuje, że telewizja publiczna nie ma powodów do dumy.
– Bardzo się cieszę ze znakomitego startu TVP Kobieta. Analizy danych telemetrycznych pokazują, że to jeden z najlepszych debiutów w segmencie kanałów tematycznych – mówi dyrektorka, Iwona Bocian-Zaciewska.
Udziały konkurencyjnych stacji dla kobiet, takich jak TVN Style z 0,5 proc. na rynku czy Polsat Cafe – 0,38 proc., są kilkukrotnie wyższe niż nowa propozycja Telewizji Publicznej. TVP Kobieta na przestrzeni ostatniego tygodnia, notuje słabsze wyniki niż Zoom TV, Telewizja WP, Nowa TV, Metro oraz TVP Kultura.