Spurek o "zestawie Maty" w McDonald's. "Dlaczego reklamy mięsa są nadal legalne?"

Weronika Tomaszewska-Michalak
Sylwia Spurek w swoim ostatnim wpisie odniosła się do głośnej współpracy młodego rapera z McDonald's. Ta popularna sieć sklepów promuje teraz "zestaw Maty". Europosłanka Zielonych twierdzi, że reklamy mięsa nie powinny być legalne.
Sylwia Spurek zwraca uwagę na reklamy mięsa. Fot. THIERRY MONASSE/REPORTER
Mata i jego sztab dbają o skuteczną promocję muzyka. Ostatnio billboard z jego wizerunkiem pojawił się na nowojorskim Times Square. Tymczasem Michał Matczak zaczął współpracować z McDonald's.

I tak od 18 października można kupić spersonalizowany "zestaw Maty", w którym znajdują się potrójny cheeseburger, średnie frytki i wariacja na temat Vanilla Matcha Latte w postaci Matchak Latte. To wszystko dostaniemy w cenie 18 zł.

Nowe przedsięwzięcie rapera wywołało mieszane odczucia u jego fanów. Swoje niezadowolenie wyraziła także Paulina Młynarska. "Co Ty Mata, czytać nie umiesz? Nie wiesz co śmieciowe żarcie robi z ludzkim zdrowiem? Nie wiesz co to jest otyłość, cukrzyca i zawał? To ma być ta Twoja kontestacja? Pod tym szyldem? #patoćwierćinteligecja" – napisała na Instagramie dziennikarka.
Czytaj także: "Co Ty Mata, czytać nie umiesz?". Paulina Młynarska ostro o nowej współpracy młodego rapera
Teraz Sylwia Spurek znana z promowania wegańskiego stylu życia i pomysłu na zakaz wędkarstwa, także postanowiła skomentować zamieszanie wokół "zestawu Maty".


"Dzień dobry, zamiast dyskutować o tym, że Mata reklamuje mięso, może powinniśmy porozmawiać o tym, dlaczego w XXI wieku reklamy mięsa są nadal legalne" – napisała na Twitterze europosłanka Zielonych. Publikację opatrzyła hasztagiem GoVegan.
Czytaj także: Nowe kontrowersje wokół Spurek. Europosłanka ma zabraniać pracownikom jeść jajka

Posłuchaj "naTemat codziennie". Skrót dnia w mniej niż 5 minut