Na Netflixie "Squid Game", a w Polsce niebawem "Squid Fame". Startuje nabór do turnieju

Joanna Stawczyk
Kilka dni temu polski internet obiegła wieść o turnieju inspirowanym hitowym serialem Netflixa, który ma się odbyć albo w Szczecinie albo w Warszawie. Okazuje się, że już w najbliższą sobotę pomysłodawca SQUID FAME, Marcin Gibert udostępni aplikację internetową, przez którą będzie prowadzony nabór kandydatów do pierwszego turnieju SQUID GAME w Polsce!
Turniej wzorowany na "Squid Game" startuje z naborem kandydatów w Polsce Fot. Materiały prasowe
"Mogę już zdradzić, że testujemy specjalne czujniki ruchu, które mogą zostać wykorzystane podczas analizy ruchu, przy zatrzymywaniu się uczestników podczas jednej z gier: "Zielone, czerwone" – ujawnił w ubiegłym tygodniu Marcin Gibert, który zdecydował się zorganizować rozgrywkę na kształt "Squid Game".

Jak wziąć udział w SQUID FAME, czyli polskim SQUID GAME?

Gibert wyjaśnił, jak przystąpić do konkursu. Już 30 października wyjść ma także aplikacja internetowa, przez którą będzie prowadzony właśnie nabór uczestników.

"Aplikacja będzie dostępna od soboty pod domeną www.squidfame.pl. Aby mieć możliwość wygrania 100 tys. zł w pierwszej kolejności należy wziąć udział w zbiórce: www.zrzutka.pl/squidfame. Do aplikacji będą mogły zalogować wyłącznie uczestnicy zbiórki" – poinformował organizator.


Wyjaśnił, że synchronizacja listy uczestników zbiórki w serwisie Zrzutka.pl z bazą dedykowanej aplikacji SQUID FAME będzie odbywać się co 24 godziny. Oznacza to, że uczestnicy zbiórki będą mogli zalogować się do aplikacji dopiero na drugi dzień po przekazaniu wpłaty na zbiórkę.

W aplikacji każdy uczestnik będzie mógł zgłosić swoją kandydaturę do udziału w turnieju. Inni uczestnicy zbiórki, również z wykorzystaniem apki, będą mogli głosować na zgłoszonych kandydatów. Każda przekazana na zbiórkę złotówka to jeden punkt. Podczas głosowania w aplikacji uczestnicy zbiórki będą mogli przekazywać swoje punkty w dowolnych ilościach na różnych kandydatów.

"Aby zwiększyć swoje szanse udziału w turnieju, warto zgłosić się do niego za pomocą aplikacji jak najszybciej. SQUID FAME jest turniejem, który będzie edukował, pokazywał i tłumaczył jak wygląda zdrowa rywalizacja, negował przemoc i promował właściwe wartości i postawy wśród odbiorców" – przekonuje Gibert.

Zapowiedział także, że w przyszłym roku powstanie fundacja SQUID FAME FOUNDATION, która będzie koncentrowała swoje działania na edukacji dzieci i młodzieży oraz zdrowiu i ochronie środowiska.
Czytaj także: To on wcielił się w "Squid game" w gracza 001. "Bycie sławnym jest trudne"

Posłuchaj "naTemat codziennie". Skrót dnia w mniej niż 5 minut