Mariah Carey stworzyła własne menu dla McDonald’s. Czym różni się od zestawu Maty?

Weronika Tomaszewska
Mariah Carey, podobnie w jak niedawno w Polsce znany raper Mata, podjęła współpracę z siecią restauracji McDonald’s. Stworzyła własne menu na okres świąteczny. Co się w nim znajduje?
Mariah Carey we współpracy z McDonald's. Fot. You Tube / McDonald's

Świąteczne menu Mariah Carey w McDonald's


Mariah Carey swoją karierę na scenie muzycznej zaczęła niemal cztery dekady temu. Dziś ma już na swoim koncie 16 albumów studyjnych. Jej płyty sprzedały się w liczbie ponad 200 milionów egzemplarzy. To spektakularne osiągniecie zostało nawet wpisane do Księgi rekordów Guinnessa.

Tymczasem gwiazda, której świąteczny hit "All I Want For Christmas Is You" obecnie często leci w domach czy sklepach, została twarzą sieci McDonald's. Wcześniej wspominała, że jednym z jej ulubionych rodzinnych wspomnień, jest to, kiedy wraz z dziećmi wybierała się właśnie do tych restauracji.


Nic więc dziwnego, że sieć zaproponowała wokalistce współpracę. Jednak różni się ona nieco od tej, którą prezentował Mata. Do zamówień powyżej 1 dolara dodawane są gratisy ze stworzonego przez Mariah Menu.

Akcja trwa od 13 do 24 grudnia. Na każdy dzień przygotowana jest inna pozycja, między innymi: Big Mac, Mc Chicken, McDouble, McMuffin wieprzowy z jajkiem, cheeseburger, nuggetsy, ciastka jabłkowe, czekoladowe czy naleśniki z syropem klonowym.

Niestety limitowana oferta Mariah Carey dostępna jest jedynie na terenie USA. Do sieci trafił też spot promujący akcję, w którego tle słychać przebój "All I Want for Christmas Is You".

Gwiazdorskie współprace z siecią restauracji McDonald's



Przypomnijmy, że McDonald’s od pewnego czasu współpracuje z znanymi gwiazdami. Popularny fast-food reklamowali już tacy artyści jak: koreański zespół BTS, Travis Scott czy J Balvin.

W Polsce jako pierwszym swój zestaw stworzył Mata. Można było w nim znaleźć Vanilla Matcha Latte (Matchak Latte), potrójnego cheeseburgera (potrójny ch33sburger) i średnie frytki. Zaproponowany napój w większości nie przypadł klientom do gustu, dlatego potem restauracje pozwoliły na wymienienie go na dowolny napój gazowany.

Za zestaw Maty trzeba było zapłacić 18 złotych. Promocja trwała do 21 listopada. Ostatnio raper opublikował w serwisach streamingowych utwór "MC", w którym odniósł się do swojej współpracy z McDonald’s.

Dodajmy, że wiele osób krytykowało muzyka za to, że promuje "śmieciowe żarcie" wśród młodych. "Pół Polski chce mnie pobić, a pół Polski bije brawo. Płacze co drugi rodzic, bo trudno się pogodzić z tym, że patoraper nie chcę zostać Super Nianią" – nawija Mata w nowym kawałku.

"Jakbym tego nie wziął, to i tak by to wziął Sobel" – słyszmy dalej. Nawiązał też do podobnej akcji marketingowej z Travisem Scottem. "A zabito tyle krów, ile w Chinach ginie w dobę, i tak w c**j. Ale mogę chociaż napisać na grobie, zrobiłem coś jako pierwszy biały człowiek" – dodał.

Zobacz także:

Posłuchaj "naTemat codziennie". Skrót dnia w mniej niż 5 minut