Wojciechowska z wyjątkowym wyróżnieniem. "Ta nagroda to dla mnie zobowiązanie"
Obserwuj naTemat w Wiadomościach Google
- W weekend 10-12 czerwca w Łodzi odbył się festiwal "See Bloggers". Tam rozdano nagrody dla twórców internetowych
- Laureatką w kategorii "Influnecer Roku" została słynna podróżniczka i dziennikarka Martyna Wojciechowska
- Jej kanał "DALEJ" na YouTubie obserwuje już 100 tys. użytkowników
- Jakie są dalsze plany Wojciechowskiej na aktywność w social mediach? Odważy się, aby wystartować z TikTokiem?
Martyna Wojciechowska "Influencerką roku". 100 tys. obserwujących na YouTube
Martyna Wojciechowska w wielkim stylu zatriumfowała podczas plebiscytu #HASZTAGI ROKU 2022. Podczas tegorocznego festiwalu "See Bloggers" motywem, który przewodził przedsięwzięciu była odpowiedzialność - zarówno osobista, jak i za innych. Na imprezie rozmaici influencerzy i twórcy internetowi zabierali głos na panelach, mówiąc o swojej popularności w kategorii świadomego i przemyślanego przekładana jej na odbiorców.
Ponad rok temu prowadząca lubianego programu "Kobieta na krańcu świata" postanowiła wystartować z własnym kanałem na YouTubie i był to zdecydowanie trafiony pomysł. Wojciechowska zaprasza do rozmów znane postacie takie jak np. Zofię Zborowską-Wronę czy Tomasza Sekielskiego, ale też bohaterów i bohaterki dnia codziennego.
Podróżniczka zawsze bierze odpowiedzialność za to, co publikuje i chce, aby były to treści wartościowe dla społeczeństwa. Co oznacza dla niej statuetka "Influencera Roku"? – Z popularnością to jest tak, że można zrobić z nią dwie rzeczy - albo wykorzystać ją w dobrym i mądrym celu, albo wykorzystać ją w głupi sposób – podkreśliła.
To, że Wojciechowska spełnia się w social mediach, nie oznacza, że kompletnie pożegna się z formatami telewizyjnymi. – Uważam, że to są równoległe kanały komunikacji i one się uzupełniają bardziej niż kiedykolwiek – wyjaśniła.
"Świat internetu był i jest dla mnie wyzwaniem. Chciałam znaleźć na niego własny pomysł. Po tej nagrodzie wnioskuję, że dałam radę!" – zaznaczyła dziękując za wyróżnienie. "Swoje social media od lat prowadzę inaczej niżby sam Instagram chciał. Prezentuję na nim głównie ludzi, którzy robią niecodzienne rzeczy, pokonują własne ograniczenia i inspirują innych. Poruszam ważne tematy społeczne choć wiele razy moje statystyki szybowały za to ostro w dół. Ale było warto!" – przyznała.
Jaki będzie następny krok Wojciechowskiej jako Influencerki Roku? Celuje w dotarcie do młodszego pokolenia, aby okazać im wsparcie. "Zakładam TikToka, bo czuję, że taka jest droga. Planujemy dużą akcję i kampanię 'Młodzi o sobie'. Chcemy przebadać stan zdrowia młodzieży, a potem wdrażać "złote standardy". Trzeba być tam, gdzie są młodzi" – powiedziała, będąc w "Dzień Dobry TVN".
To jednak nie koniec pasma sukcesów Wojciechowskiej. W poniedziałek (13 czerwca ) pochwaliła się, że dostała Słynny Srebrny Przycisk od YouTuba za 100 tys. subskrypcji na kanale "DALEJ".
"Ponad rok temu zaczęłam nagrywać rozmowy, z ludźmi, którym się chce. Często są to osoby nieoczywiste i nieznane, a tematy niekoniecznie łatwe i przyjemne, ale wierzyłam, że znajdzie się ktoś, kto będzie moim Widzem/Słuchaczem. Dziś to całkiem duża i zaangażowana społeczność, za co z całego serca Wam dziękuję" – podsumowała poruszona.