
Szersza publiczność o Małgorzacie Rozenek-Majdan dowiedziała się w 2012 roku. To wtedy zaczęła współpracę z TVN i została prowadzącą "Perfekcyjnej pani domu". Był to strzał w dziesiątkę: prezenterka zaskarbiła sobie sympatię widzów, a stacja zatrudniała ją do kolejnych programów. Szybko stała się gwiazdą.
Dzisiaj Rozenek-Majdan jest jedną z najpopularniejszych influencerek w kraju, ma własną markę Mrs Drama, a do niedawna była nawet współprowadzącą popularnej śniadaniówki "Dzień Dobry TVN". Oprócz tego mocno udziela się w publicznej dyskusji o in-vitro: jest autorką książki "In vitro. Rozmowy intymne", była inicjatorką projektu obywatelskiego, ostatnio mówiła też na ten temat w Sejmie. Ku jej radości udało się uchwalić ustawę dotyczącą finansowania tej metody zapłodnienia z budżetu państwa.
Małgorzata Rozenek-Majdan ma... sobowtórkę? Tak twierdzili internauci
Marka Rozenek-Majdan, Mrs. Drama zaprezentowała właśnie nową kolekcję ubrań. Na zdjęciach na Instagramie nie pozuje jednak sama gwiazda, a modelka łudząco do niej podobna: o podobnej sylwetce, fryzurze, typie urody. Oprócz tego ma na sobie ubrania w stylu Rozenek-Majdan, co – jak pisze portal Pudelek – wywołało spekulacje niektórych internautów, że zapracowana influencerka celowo zatrudniła... swoją sobowtórkę.
Redakcja zwróciła się z pytaniem do menedżerki Rozenek-Majdan. Patrycja Goździuk miała być "wyraźnie rozbawiona" pytaniem i zdementowała spekulacje o celowym zatrudnieniu bardzo podobnej do celebrytki modelki. Poinformowała, że w sesji zdjęciowej Mrs. Drama wzięła udział influencerka Paulina Domowicz, znana jako pauli331 (na Instagramie obserwuje ją ponad 71 tysięcy internautów).
– Nie było to celowe, Pauli reklamuje nam "Dramę" już od dłuższego czasu. Stała się samoistnie taką ambasadorką marki, dlatego została zaangażowana do sesji – powiedziała Patrycja Goździuk Pudelkowi.
Ile Małgorzata Rozenek-Majdan zarabia na reklamach na Instagramie?
Nie jest tajemnicą, że spory zastrzyk finansowy przynoszą Rozenek-Majdan płatne reklamy na Instagramie. W rozmowie z Pudelkiem w październiku napomknęła jak wygląda nawiązywanie z nią współpracy.
Na pytanie, czy jest twardą negocjatorką odpowiedziała wtedy: – Ja znam swoją wartość i wiem, co przynoszę klientom, którzy razem ze mną rozpoczynają współpracę. Te współprace, które mam one są od lat, są bardzo trwałe, dlatego że osoby, które ze mną współpracują wiedzą, że mają zwrot z inwestycji. Ja jestem inwestycją, która się bardzo dobrze zwraca.
Dziennikarz zapytał wówczas celebrytkę, ile zarabia za jeden post na Instagramie. Wcześniej spekulowano bowiem, że mowa nawet o 25 tysiącach złotych za jeden post. – To jest normalna stawka. Myślę, że to jest taka stawka, od której tak naprawdę zaczynamy rozmowy – wyjawiła.
Przypomnijmy, że jakiś czas temu "Super Express" podliczył, ile może wpływać na konto Małgorzaty Rozenek-Majdan. Okazuje się, że jej stawki za medialne projekty zaczynają się od ponad 300 tys. zł. Podano również, że za program lub kampanię reklamową ze sobą w roli głównej zarabia nawet pół miliona złotych. Natomiast wartość jej marki osobistej według magazynu "Forbes" to aż 207 mln zł – o milion więcej od Anny Lewandowskiej.
Zobacz także