Reklama.
Statystycznie Polak spędza przed telewizorem cztery godzinny dziennie. Przez 45 minut ogląda serial "M jak miłość", kolejne 45 minut przeznacza na "X Factor", 1,5 godz. na film fabularny, 45 minut na "Ukrytą prawdę" i ewentualnie 15 minut na Teleexpress. Nic dziwnego, że program "To był dzień na świecie" spada z codziennej ramówki Polsat News. Polaków nie interesuje polityka światowa. Również niewiele obchodzi nas ta krajowa. Rysując portret Polaka w oparciu o popularność programów telewizyjnych można się naprawdę zmartwić. Ewa Wanat ocenia to jednoznacznie: Polacy zdurnieli.
Liderzy rynku telewizyjnego
1. TVP 1 – 1,092 mln widzów (15,43 proc.)
2. Polsat – 906 tys. widzów (12,80 proc.)
3. TVN – 903 tys. widzów (12,76 proc.)
4. TVP 2 – 775 tys. widzów (10,95 proc.)
5. TVP Info – 252 tys. widzów (3,56 proc.)
6. TVN24 – 247 tys. widzów (3,11 proc)
...
11. Polsat News – 90,6 tys. widzów (1,28 proc.)
CZYTAJ WIĘCEJ
Udział filmów w tygodniowych emisjach stacji telewizyjnych:
TVP2 (48,95 proc.), TVP1 (45,89 proc.), Polsat (45,91 proc.), TVN (33,13 proc.)
CZYTAJ WIĘCEJ
Najpopularniejsze programy telewizyjne
1. M jak miłość (TVP2) – 7,06 mln widzów
2. Ranczo (TVP1) – 6,3 mln widzów
3. Anna German (TVP1) – 5,89 mln widzów
4. Na dobre i na złe (TVP2) – 5,80 mln widzów
5. Sport (TVP1) – 5,4 mln widzów
6. Teleexpress (TVP1) – 5,1 mln widzów
7. Prognoza pogody (TVP1) – 4,79 mln widzów
8. Ojciec Mateusz (TVP1) – 4,75 mln widzów
9. Puchar Świata w skokach narciarskich (Lahti) (TVP1) – 4,71 mln widzów
10. Wiadomości (TVP1) – 4,65 mln widzów
CZYTAJ WIĘCEJ
Polacy są źle postrzegani na świecie, jako banda niezorganizowanych brudasów, jak powiedział mi jeden ze znamienitych przedstawicieli światowej Polonii. Nam zaś się wydaje, że "Polacy to złoci ptacy" i co nas obchodzą ruskie, angole czy makaroniarze. Ta głupkowata arogancja warstw średnich jest wspierana przez swoich przedstawicieli w mediach. To głupota i prymitywizm. CZYTAJ WIĘCEJ