Macie już dość reklamy ze śpiewającymi gryzoniami? Chylińska postanowiła wyjaśnić sprawę

Bartosz Świderski
"Jak można popsuć tak kultowy przebój?" – pytają fani Agnieszki Chylińskiej. Chodzi o fragment piosenki "Znalazłam" zespołu O.N.A. z charakterystycznym "Teraz, teraz, teraz", który został wykorzystany w reklamie sieci Media Expert. Utwór wykonywany jest "wiewiórczym" lub jak kto woli "chomiczym" głosem znanym z bajki o Chipie i Dale'u. Chylińska i jej management postanowili się odnieść do zamieszania z piosenką.
Agnieszka Chylińska i sprawa reklamy "Teraz, teraz, teraz", czyli z piosenką O.N.A. Fot. Jan Rusek / Agencja Gazeta
Ta reklama w okresie świąteczno-noworocznym obecna jest wszędzie – w radiu, telewizji i w internecie. Nie sposób od niej uciec. I niektórzy chyba mają jej dość, jak niegdyś "włączania niskich cen" z Eweliną Lisowską.
Wiewiórki (choć puryści by powiedzieli, że nie wiewiórki, lecz pręgowce amerykańskie z rodziny wiewiórkowatych) w reklamie sieci rtv śpiewają: "Teraz już wiem...", a fani Chylińskiej teraz już wiedzą, jak to się stało, że ta reklama ich prześladuje. Pewne jest, że to nie ona podłożyła głos pod wiewiórczy śpiew. Co więcej, piosenkarka z reklamą nie ma zupełnie nic wspólnego.


"Drodzy. W nawiązaniu do Waszych pytań: wszelkie reklamy, w których zawarty jest utwór 'Znalazłam' (teraz, teraz, teraz) - obecnie z gryzoniami - nie są nasze, nie mamy z nimi nic wspólnego. Autorami piosenki są Waldek Tkaczyk i Grzegorz Skawiński, mają Oni pełne prawo wykorzystywać ją zgodnie z własnymi pomysłami wizerunkowymi" – oświadczyła piosenkarka wraz z managementem. W kolejnym wpisie na Instagramie Chylińska zamieściła swój - jak to określiła - oficjalny komunikat w sprawie reklamy. "To śpiewa Grześ i Waldziu. Ja nie jestem wiewiórką" – napisała, dodając do tego rysunek gryzonia.
Grzegorz Skawiński i Waldemar Tkaczyk to dziś muzycy Kombii, wcześniej Kombi (oba zespoły są w konflikcie), a w międzyczasie współtwórcy O.N.A. W swojej książce "Królowie życia" muzycy opisywali etap wspólnego grania z Agnieszką Chylińską jako czas wielu ostrych imprez z alkoholem i narkotykami.

W "wiewiórczej" reklamie sieci rtv wykorzystano wcześniej inny znany polski przebój. Utwór "Noc komety" Budki Suflera przerobiono na piosenkę o przecenach w black friday.