Lalka Elżbiety II czy tosty w kształcie corgi? Najdziwniejsze gadżety z brytyjską rodziną królewską

Julia Łowińska
Żadna rodzina królewska na świecie nie zbudza tylu emocji, co brytyjska. Ślub, chrzciny czy pogrzeb – royalsi od razu trafiają na pierwsze strony gazet. Największymi fanami monarchii są jednak sami brytyjczycy, którzy przodują jeśli chodzi o pomysłowość w tworzeniu gadżetów z królową. Windsorowie to jeden z najlepszych "produktów" Zjednoczonego Królestwa.
Gadżety z royalsami są prawdziwym hitem. Figurki z Elżbietą II czy suknia Meghan Markle sprzedały się na pieńku. Fot. Instagram / @specialdeliverycards
O monarchach powstała niezliczona ilość produkcji filmowych,a popularność serialu "The Crown" pokazuje, że Windsorowie nadal świetnie się sprzedają i mają fanów na całym świecie. O tym, jak wielką "marką" jest Elżbieta II, możecie przeczytać w artukule naTemat z zeszłego tygodnia. Królowa przynosi Brytyjczykom naprawdę imponujące zyski, które znacznie przewyższają przychody czołowych brytyjskich firm takich jak Shell czy Marks&Spencer. Użytek robią z tego liczne firmy produkujące gadżety z royalsami. Przedstawiamy najciekawsze z nich.

Prezenty z rodziną królewską

W zasadzie chyba nie można wymyślić gadżetu z rodziną królewską, którego by już nie było. Od bardziej wyrafinowanych typu biżuteria z Pałacu Buckingham poprzez tanie śmieszne prezenty takie jak wykrawaczka do tostów w kształcie psów corgi czy papier toaletowy...


"Jajko przynależy się do dobrego śniadania, tak samo jak corgi do rodziny królewskiej" – tak producenci gadżetu reklamują produkt na stronie. Nie od dziś wiadomo, że charakterystyczne beżowe pieski na krótkich łapkach są ulubioną rasą królowej. Dlatego jeśli ktoś chce zaserwować sobie prawdziwe "English breakfast" (ang. angielskie śniadanie) to może zaopatrzeć się w taki właśnie zestaw.
Marka "Pop Vinyl" specjalizuje się w produkcji figurek kultowych postaci. Jest kolekcja z Harrym Potterem, Władcą Pierścieni czy księżniczkami Disneya. Ale jest też ta z "prawdziwymi" księżniczkami i książętami, czyli brytyjską rodziną królewską. Swoich miniaturek doczekał się nawet Harry z Meghan. Jest też coś dla małych dziewczynek, które zapragną "pobawić się" królową. Lalki a'la Barbie zostały zaprojektowane we wszystkich kultowych kreacjach, które miała na sobie kiedyś Elżbieta II. Kto oglądał "The Crown" – a trzeba przyznać, że twórcy bardzo wiernie odtworzyli wszystkie stroje monarchów – ten może kojarzyć stylizacje z serialu. Jest więc królowa podczas koronacji czy w stroju, który nosi na polowaniach w "wiejskiej" posiadłości monarchów w Walii. Niestety na razie jest to jedynie projekt, a. lalki nie są dostępne w sprzedaży.
Jeśli ktoś zdecyduje się na prezent z royalsami, to można zapakować go w specjalny papier prezentowy z królową. Marka "Rumble Cards" specjalizuje się zresztą w takich gadżetach, a na jej stronie znajdziemy też podobne akcesoria z twarzą Kim Kardashian czy premiera Wielkiej Brytanii Borisa Johnsona.

Kolekcja z Pałacu Buckingham

O tym, że royalsi to marka, świetnie wie Pałac Buckingham. Nie ma tu jednak miejsca na plastikowe podróbki czy tanie gadżety. Na stronie kupimy zdecydowanie bardziej wyrafinowane prezenty dla tych, którzy naprawdę chcą poczuć się po królewsku.
Tiara królowej to jeden z upominków z Pałacu Buckingham.Fot. royalcollectionshop.co.uk
Kolczyki z kolekcji zaprojektowanych przez czołowych designerów czy tiary to produkty z biżuteryjnej oferty. Ceny przekraczają nawet 200 funtów. Z kolei na 95. urodziny królowej pałac przygotował specjalną kolekcję porcelany, która dostępna jest na stronie sklepu.
Porcelana na 95. rocznicę urodzin Elżbiety II.Fot. royalcolletionshop.co.uk
Wszystko, co można kupić w sklepie, pochodzi od producentów z wieloletnią tradycją. Skarpetki z wyszytymi psami corgi lub strażnikami sprzed pałacu wyszywane są w istniejącej od 1892 roku fabryce w Walii. Kolekcje są co jakiś czas aktualizowane i przy każdym większym wydarzeniu, które zajdzie wśród Windsorów, możemy spodziewać się nowych produktów.
Czytaj także: Royalsi są żyłą złota. Królowa Elżbieta II to "marka" silniejsza od gigantów biznesu