Anja Rubik twarzą ekskluzywnej marki. Jednak to nie ubrania przykuły uwagę internautów

Joanna Stawczyk
Na profilu Anji Rubik pojawiło się nowe zdjęcie, które w mgnieniu oka zyskało masę pozytywnych komentarzy. Okazje się, że polska modelka została twarzą nowej kolekcji swojego belgijsko-włoskiego przyjaciela, Anthony'ego Vaccarello. To dyrektor kreatywny legendarnego domu mody Saint Laurent. Jednak co innego przykuło uwagę internautów.
Anja Rubik twarzą ekskluzywnej marki. Jednak to nie ubrania przykuły uwagę internautów Fot. Dawid Żuchowicz / Agencja Gazeta
37-letnia Anja Rubik nie przestaje uwodzić przed obiektywem. Supermodelka wzięła udział w wielkim, modowym przedsięwzięciu. Po raz kolejny w karierze promuje francuskiego domu mody Saint Laurent. Warto wspomnieć, że Anthony Vaccarello, będący dyrektorem kreatywnym marki, jest jej dobrym kolegą.

Zdjęcia Rubik pojawiły się na stronie głównej "YSL". Sesję do letniej kampanii wykonał słynny niemiecki fotograf, Juergen Teller.

Anja Rubik promuje markę Yves Saint Laurent

Przez ostanie lata Anja Rubik dała się też poznać jako aktywistka walcząca o prawa kobiet i społeczności LGBT. Nieraz pokazywała się na publicznych protestach w Polsce. Przypomnijmy, że w grudniu pojawiła się naga na okładce polskiego "Vouge'a", wyrażając zdecydowane poparcie dla Strajku Kobiet.


Anja nie rezygnuje jednak z pracy w modzie i wciąż spełnia się, robiąc kampanie dla najbardziej rozpoznawalnych nazwisk i marek. Na najnowszym zdjęciu pozuje w ciemnym zestawie, odsłaniając długie nogi. To one zrobiły największą furorę. "Chcę oglądać twoje nogi! Nogi! Nogi! Nogi!"; "Te noooogi!"; "Ale piękne nogi" – komentowali zachwyceni obserwatorzy Rubik.
Czytaj także: Naomi Campbell została mamą! 50-letnia modelka pokazała zdjęcie dziecięcych stópek