PZPN powołał nową komisję ds. mediów. W jej składzie: Sakiewicz, Lisiecki i Szkolnikowski

redakcja naTemat
Polski Związek Piłki Nożnej poinformował o powołaniu nowego składu komisji ds. mediów i marketingu Związku. Znaleźli się w niej m.in. Michał Lisieckie z PMPG Polskie Media, Tomasz Sakiewicz z "Gazety Polskiej" oraz Marek Szkolnikowski z TVP Sport.
Tomasz Sakiewicz w nowej Komisji ds. mediów i promocji PZPN. Fot. Zbyszek Kaczmarek / East News
Komisją ds. mediów i marketingu PZPN zarządzać będzie Grzegorz Stańczuk, dyrektor marketingu i sponsoringu w PZPN, a jego zastępcą będzie Marcin Mikucki, szef marketingu i komunikacji w spółce Ekstraklasa SA.
Czytaj także: Nokaut podczas wyborów PZPN. Znamy nowego szefa polskiej piłki
Jak podaje magazyn "Press", początkowo mówiono, że w skład komisji wejdą dyrektor programowy TVN Edward Miszczak i redaktor naczelny "Pulsu Biznesu" Grzegorz Nawacki. Obaj jednak ostatecznie nie "dostali powołania" od PZPN.

Związek znalazł za to miejsce dla Sakiewicza, Lisieckiego czy Szkolnikowskiego oraz Marcina Biegluka, dyrektor generalnej Portfolio Prasowego Ringier Axel Springer, Joanny Pawlak, prezes Wirtualnej Polski Media, Anny Soboty, dyrektor biura reklamy Grupy Super Expressu czy Szymona Sikorskiego, szefa agencji Publicon.


Co ciekawe w poprzedniej komisji, kiedy PZPN zarządzał Zbigniew Boniek, znaleźli się dziennikarze, którzy mają więcej wspólnego z piłką nożną jak Paweł Wilkowicz, Mateusz Borek, Tomasz Smokowski czy Roman Kołtoń.
Czytaj także: PZPN sięga głęboko do kieszeni fanów, kibice będą wściekli. Bilety na kadrę też zdrożały

Posłuchaj "naTemat codziennie". Skrót dnia w mniej niż 5 minut