Pewnie widzieliście już viralową reklamę hotelu Elements Hotel & SPA. Ta okazała się prawdziwym hitem, więc pojawiło się wielu jej naśladowców. I choć większość klipów jest przeciętna, to policja naprawdę dała radę. Mało tego, przebiła nawet sukces polskiego SPA. Potrzebowali do tego 21 sekund.
Reklama.
Podobają Ci się moje artykuły? Możesz zostawić napiwek
Teraz możesz docenić pracę dziennikarzy i dziennikarek. Cała kwota trafi do nich. Wraz z napiwkiem możesz przekazać też krótką wiadomość.
Policja nagrała reklamę w stylu Elements Hotel & SPA. Bawi równie dobrze
Filmiki flegmatycznych prezenterów pokazujących różne miejsca zalewają internet. Ale nie każdemu udaje się choć w połowie rozbawić widzów tak, jak polskie SPA. Absolutnie obojętna i bezemocjonalna prowadząca jest bowiem nie do podrobienia.
Jednak w trend, który opanował media społecznościowe, spróbowała się wpisać także policja. W przypadku tej służby hasło "uczyć – bawiąc", nabrało nowego znaczenia. – To jest alkomat, skorzystaj z niego po weekendzie – pada spokojnie w jednej ze scen.
Ale nie zabrakło również żarcików na poziomie policyjnym. – Nasi klienci nie mają doła. Oni jadą na dołek – słyszymy w pewnym momencie. Jednak to zakończenie wydaje się budzić najwięcej pozytywnych emocji. – Jak widzicie jest fajnie, wesoło, wpadajcie – zakończył funkcjonariusz z Komendy Powiatowej Policji w Wołowie.
Internauci się śmieją, ale jednego im zabrakło
Materiał na swoim profilu udostępniła m.in. mł. insp. Małgorzata Sokołowska, która w mediach społecznościowych znana jest z profilu z_pamietnika_policjantki. Pod jej postem pojawiło się wiele pozytywnych komentarzy.
"Nasi klienci nie mają doła – oni jadą na dołek, 'Wpadajcie'", "Wyszło kozacko. Aż chce się wpaść", "Piękne!", "Mimo zachęcającego zaproszenia na dołek wolę nie skorzystać. Pan policjant idealny do tej rolki" – pisali kolejni internauci. Jeden żartobliwie zaznaczył, że brakowało tylko fragmentu "To pies, to też jest pies…".
I trzeba zaznaczyć, że przynajmniej odsłonowo policja właśnie przebiła słynny hotel. Ich filmik na TikToku w dobę wyświetlono ponad 3,5 mln razy. I oby wielu z tych użytkowników zapamiętało, co warto zrobić po zakrapianym weekendzie.
Rozmawialiśmy z najsłynniejszą hotelarką w Polsce. Reklama jest sukcesem
W poniedziałek 26 sierpnia udało nam się skontaktować z panią Barbarą Przybycień, która dla Elements Hotel & SPA pracuje od 10 miesięcy i właśnie stała się najbardziej rozpoznawalną przedstawicielką branży hotelowej.
"Jesteśmy zachwyceni odbiorem naszego filmu i bardzo cieszymy się z tak pozytywnego feedbacku, tym bardziej że realnie przełożył się na zwiększenie ilości rezerwacji i świadomości naszej marki" – przyznała w rozmowie z naTemat Przybycień.
Wyjaśniła także, co zainspirowało ją do stworzenia tak groteskowego 36-sekundowego nagrania. "Oczywiście inspiracja trendem filmów instruktażowych dla mężczyzn ("reklama dla facetów") oraz reklamą Oslo ("Is it even a city?")" – przyznała.