Policjanci przebili słynny hotel. Wystarczyło im 21 sekund.
Policjanci przebili słynny hotel. Wystarczyło im 21 sekund. Fot. Policja Wołów/TikTok
Reklama.

Beznamiętna Barbara Przybycień jest obecnie najsłynniejszą pracownicą w Polsce. Dzięki niej reklama Elements Hotel & SPA w kilka dni została wyświetlona ponad 3 mln razy (tylko na TikToku) i rozpisują się o niej wszyscy. Ale swoje umiejętności aktorskie postanowili zaprezentować także policjanci. Oni też mają niezłe poczucie humoru.

Policja nagrała reklamę w stylu Elements Hotel & SPA. Bawi równie dobrze

Filmiki flegmatycznych prezenterów pokazujących różne miejsca zalewają internet. Ale nie każdemu udaje się choć w połowie rozbawić widzów tak, jak polskie SPA. Absolutnie obojętna i bezemocjonalna prowadząca jest bowiem nie do podrobienia.

Jednak w trend, który opanował media społecznościowe, spróbowała się wpisać także policja. W przypadku tej służby hasło "uczyć – bawiąc", nabrało nowego znaczenia. – To jest alkomat, skorzystaj z niego po weekendzie – pada spokojnie w jednej ze scen.

Ale nie zabrakło również żarcików na poziomie policyjnym. – Nasi klienci nie mają doła. Oni jadą na dołek – słyszymy w pewnym momencie. Jednak to zakończenie wydaje się budzić najwięcej pozytywnych emocji. – Jak widzicie jest fajnie, wesoło, wpadajcie – zakończył funkcjonariusz z Komendy Powiatowej Policji w Wołowie.

Internauci się śmieją, ale jednego im zabrakło

Materiał na swoim profilu udostępniła m.in. mł. insp. Małgorzata Sokołowska, która w mediach społecznościowych znana jest z profilu z_pamietnika_policjantki. Pod jej postem pojawiło się wiele pozytywnych komentarzy.

"Nasi klienci nie mają doła – oni jadą na dołek, 'Wpadajcie'", "Wyszło kozacko. Aż chce się wpaść", "Piękne!", "Mimo zachęcającego zaproszenia na dołek wolę nie skorzystać. Pan policjant idealny do tej rolki" – pisali kolejni internauci. Jeden żartobliwie zaznaczył, że brakowało tylko fragmentu "To pies, to też jest pies…".

I trzeba zaznaczyć, że przynajmniej odsłonowo policja właśnie przebiła słynny hotel. Ich filmik na TikToku w dobę wyświetlono ponad 3,5 mln razy. I oby wielu z tych użytkowników zapamiętało, co warto zrobić po zakrapianym weekendzie.

Sonda

Co sądzisz o nowej modzie na reklamy z obojętnymi postaciami?

189 odpowiedzi

Rozmawialiśmy z najsłynniejszą hotelarką w Polsce. Reklama jest sukcesem

W poniedziałek 26 sierpnia udało nam się skontaktować z panią Barbarą Przybycień, która dla Elements Hotel & SPA pracuje od 10 miesięcy i właśnie stała się najbardziej rozpoznawalną przedstawicielką branży hotelowej.

"Jesteśmy zachwyceni odbiorem naszego filmu i bardzo cieszymy się z tak pozytywnego feedbacku, tym bardziej że realnie przełożył się na zwiększenie ilości rezerwacji i świadomości naszej marki" – przyznała w rozmowie z naTemat Przybycień.

Wyjaśniła także, co zainspirowało ją do stworzenia tak groteskowego 36-sekundowego nagrania. "Oczywiście inspiracja trendem filmów instruktażowych dla mężczyzn ("reklama dla facetów") oraz reklamą Oslo ("Is it even a city?")" – przyznała.